söndag 22 februari 2009

Summering av helgen :-)

Hej hopp!

Nu har jag och Erik blivit friska. Vi blev det för några dagar sedan. Äntligen så kan man få komma ut lite igen!

I lördags så var vi iväg in till stan (V-ås) och shoppade lite under förmiddagen, sedan kl 14 åkte vi upp till Haga och till Jenny på 30-års fest. Det var jättetrevligt! God mat och trevligt sällskap! Tack, Jenny, för att vi fick komma!! Lite bilder från festen:

Erik :-)







Jenny till vänster!




Idag (söndag) har vi varit på babysim också. Mikael och Erik badar. När detta kort togs så skulle Erik dyka i från kanten. Mikael försöker locka i Erik med en leksak :-). Lite fler bilder från babysimmet kommer längre ner..... =)







Erik och Alma!



Idag har vi också varit i Skultuna på 1-års kalas. Edvin fyllde 1 år igår (21/2). Grattis i efterskott, Edvin!! Jag och Erik var över på kalas, väldigt trevligt!

Edvin har börjat gå!!!! Tänk, vad tiden har gått fort. Det är väl en tidsfråga innan Erik också börjar gå. Vi får väl se när det blir. Det var svårt att fota Edvin, han ville inte vara still! Här har vi ett foto på födelsedagsbarnet!



Imorgon ska jag och Erik in till stan. Vi hade tänkt träffa Elin, men hon fick förhinder, så ev. ska vi träffa Christine och Elias imorgon em, annars så går jag och Erik själva på stan och handlar lite innan vi ska träffa Ulrika på bredbar. Sedan vid 17-tiden ska jag till Chantal´s och prata om bröllopstårta!!!! :-) Vi ska på banken imorgon också och slutföra lägenhetsaffären. Skönt!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar