söndag 8 februari 2009

Full fart.....

... på en söndag. Idag vaknade jag av att det snöade massor. Det var bara att gå ut och skotta. Jag passade på att gå ut när Erik sov på morgonkvisten. Jag var sååå trött imorse och hade gärna sovit lite längre om jag hade fått. Efter att jag hade skottat så åkte jag och Erik iväg på babysim. Idag började fortsättningskursen. Så gott som alla i grundkursen på babysimmet hade valt att gå fortsättningskursen, så det var roligt! Idag blev det mest lite repetition och så fick Erik simma omkring i en badring och stänka vatten på mig och alla andra ;-) men Erik gillar verkligen att bada! En liten badkruka minsann!! En tjej från babysimmet skulle få låna en undervattenskamera från en kompis (jag tror att det var en undervattenskamera) så vi sa att vi skulle åka till badet någon gång och bada med våra pojkar och fota dem. Det blir roligt!

Erik under vattenytan. Han ser något förvånad ut!! Eller hur?! :-)



Efter babysimmet åkte jag hem och hämtade Mikael och sedan åkte vi till svärmor och åt mat. Sedan efter maten så åkte jag och Mikael in till stan och gick på bröllopsmässa. Erik stannade kvar hos farmor. Skönt att få lite egentid också :-) det var riktigt skoj på bröllopsmässan. Vi fick många bra tips och sedan fick vi se en visning av brudkläder & brudbuketter. Nu har ju jag redan köpt min klänning, så jag engagerade mig inte så mycket i visningen, men det var kul att få se ändå :-).

Efter mässan så åkte vi hem till Hhr och hämtade Erik och åkte in till stan igen för att hälsa på San, Kent och Kristoffer. När vi kom hem till dem så bjöd de på middag och fika. Mycket gott! Här har vi Kent & Kristoffer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar