söndag 15 februari 2009

Fixat och donat i huset idag.....

Jag känner mig lite bättre idag, men jag är inte helt återställd. Erik blir tyvärr bara sämre och sämre, enligt min uppfattning. Måste ta och ringa BVC imorgon. Det blev inget babysim heller idag, men förhoppningsvis nästa söndag :-).

Idag har jag haft lite mer energi till att dona lite i huset. Har strykit gardiner, tvättat och städat rent allmänt. Mikael har även varit och handlat lite nya grejer till huset. Bla en ministereo till mig (som jag ska i vardagsrummet) och sedan blev det en bokhylla som vi ska dvd:filmerna i och sedan en matta som vi ska ha i biorummet (eller nere i gillestugan). Blev superduper bra!

Bilder på hur det blev kommer här! :-)

Först en bild på vår snygga men lite annorlunda matta. Tycker denna matta är cool :-) sådana här cirklar är det på hela mattan och den är helt underbar att stå på. Mjuk och go! Blir bra att ha i gillestugan!





Ett kort på bokhyllan med alla dvd:er i. Hyllan ser dock lite sne ut, men den är inte sne i vanliga fall....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar