tisdag 23 februari 2010

Vilken lyckad dag!! :-)

Hej och hå!

Tänkte att jag skulle skriva några rader innan det är dags för snarklådan :-) Idag fick jag veta att jag har vunnit ett presentkort på en cykelaffär så att jag kan köpa mig en ny cykel!!! Jag har ju redan två cyklar, men tja... en tredje cykel är väl aldrig fel att ha ;-). Jag samlar på saker. Är det inte barnvagnar så är det cyklar tydligen!!! Lite "synd" att man har ett för stort hus, man samlar lätt på sig grejer. Nä, men en ny cykel blir bra. Ska sälja bort de andra två cyklarna inom kort.

Vad mycket snö det har kommit. Jag hörde av en kompis att så här mycket snö hade det inte kommit sedan 1986. Kul för barnen med massor med snö, men den sibiriska kylan kan väl bege sig någon annanstans. Jag är trött på kylan! Trött på vintern! Jag vill ha vår och sedan sommar (för då ska vi åka till Öland, tjoho!!).

Tog två foton idag. Så här mycket snö har vi i Hallstahammar. På det ena kortet (på grannens tomt) ser man bara huvudet av ett rådjur (prydnads-skulptur förstås!) och det andra kortet ser man ju att det är ganska mycket snö på vår tomt....





Jag har äntligen kommit igång med mina powerwalks! Underbart! Måste ju komma i min brudklänning! :-)


Nu ska jag sova!
God natt!

2 kommentarer:

  1. Hej Sara!
    Vad roligt att du vunnit en cykel! :-) Kan du inte köpa cyklar åt barnen då för presentkortet? För små småningom ska ju de också cykla.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, det skulle jag kunna göra =) ska till Fagersta & Seco imorgon för att hämta presentkortet. De ville även fota mig, suck! Då måste jag vara med i Seconden :-(

    SvaraRadera