fredag 26 februari 2010

Idag har vi...

.... haft besök av Ulrika från Avesta. Det var jättekul. Vi lagade lite lunch tillsammans och såg sedan en film. Lovisa & Erik tittade också på filmen :-) det gick bra, Erik var lugn. Jag trodde aldrig att det skulle gå, men det gick! Hurra! Det tog evigheter innan jag förstod hur projektorn skulle sättas igång. Men jag lyckades klura ut det :-)

På kvällen när Mikael kom hem så skulle jag åka iväg och handla & när jag kom hem så hörde jag hur det riktigt dånade från taket. Jag förstod att det var snö som höll på att rasa ner från taket så jag rusade upp snabbt som 17. Det var sekunder från att jag skulle ha fått detta över mig! Riktigt läskigt! Såg sedan att det var isbitar i snön, stora klumpar! Otäckt! :-(



Imorgon ska vi åka till Stockholm för att hälsa på Henrik, Lena & lilla Lukas! Jag längtar efter att få träffa dem allihopa! Sedan ska vi hälsa på Elin & Joni också och spana in deras nya lägenhet. Det ska bli jättekul.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar