lördag 6 februari 2010

Ont i ryggen....

... har jag fått. Det är mer som en sträckning. Det gör fruktansvärt ont! Det blir nog lugna gatan i helgen.

Nu har det gått några dagar sedan jag bloggade sist, så det är bäst att jag uppdaterar mig lite :-) jag ser fram emot me & i-klädpartyt som jag ska ha i februari. Dags att ladda upp med lite nya plagg i barnens garderober!

Igår hade vi besök av Jenny & Maja. Trevligt att ses som vanligt!! Maja är Eriks dagiskompis :-)

Lovisa verkar väldigt förtjust i Majas docka. Hon ville hålla i dockans hand hela tiden, sötis där! :-)



Här har vi ett kort på lille Erik också framför tv:n. Erik går och slår på tv:n hela dagarna och så vill han stå jättenära tv:n. Det är väl inte så jättebra att han gör det liksom! Man han vill väl leva sig in i det hela. Gör fler barn så?



Ikväll skulle jag vilja se en Wallander-film. Någon som har sett den nya filmen, dödsängeln? Är den bra? Jag hoppas att jag hinner se den ikväll. Då får jag nog se den själv, Mikael gillar inte svenska filmer. Jag tycker att de är kanonbra! Wallander & Beck filmerna gillar jag skarpt!!!

1 kommentar:

  1. Det är nog svårare att hitta ett barn som INTE gör så. ;-)

    Kul att du har en blogg förresten!

    SvaraRadera