måndag 20 september 2010

Lekparken vid duvhällarna!

Ja, jag är inte direkt duktig på att blogga! Men nu kommer det äntligen några rader eller flera!

En kort summering om vad som har hänt sedan jag sist bloggade: Sist jag skrev så var jag fortfarande sambo, men nu har jag ändrat civilstatus till GIFT! Det är verkligen underbart att vara fru! Bröllopet blev jättefint och allt flöt på bra. Toastmadamen, toastmaster och tärnan hjälpte till mycket bra och förstås vår käre chaufför!!! Hippad blev jag också, en söndag i augusti. Jag hade en jättetrevlig hippa, tusen tack alla ni som var med och gjorde en trevlig dag för mig! Jag vill ha revansch i femkampen!!!!! :-) :-) Nog var luftpilen min grej i alla fall! Bella: Jag har skrivit klart i boken i allafall om ni vill läsa någon gång! Hi hi. Snyggt foto ni hade hittat på mig, ha ha! ;-)

Återigen till nuet! Idag har jag träffat min kära vän Ajlin och hennes make, Michel och deras son Keylan. Det var så roligt att träffa dem! Erik och Keylan lekte verkligen superbra ihop. Vi var ute i lekparken vid duvhällarna i flera timmar. Det var jättefint väder!

Keylan och Erik :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar