tisdag 28 september 2010

Höstpromenad och en tur till gurkstaden!

Vilket härligt väder! Jag och Lovisa tog en härlig långpromenad runt skantzen tillsammans med Jenny, Märta och Maja. Sedan på eftermiddagen åkte vi till Västerås för att hälsa på Lisa. Lisa och jag har bott grannar när jag bodde på Haga. Jag vet inte om Erik kände igen sitt gamla "hem", han sprang mot huset och till rätt port. Kanske bara en slump? Nog för att han har bra minne, men jag tror inte att han minns att vi har bott där. Nåja, hissen var jätterolig tyckte han. Han skulle åka upp och ner.. Vi åt lite mellis hos Lisa och sedan gick vi till Hagaparken för lite lek i lekparken. Jag minns inte vad de hade för leksaker där, men jag tyckte att det var en bra lekpark. Lekparker är alltid roliga!



Förresten, idag är det 1 månad sedan jag blev fru! Tiden har gått jättefort! Jag har bara en sak kvar att göra innan jag ska lägga undan allt i min bröllopslåda.... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar