lördag 25 september 2010

Klädbytardag + ett besök på busborgen

I morse åkte jag iväg runt 09-tiden ut till Berg för att försöka fynda på klädbytardagen som de har där ute. Jag var först på plats, jag trodde först att jag hade kommit fel, men en dam kom ut från huset och jag frågade om de hade klädbytardag där... Jag hade kommit rätt, så jag kunde välja och vraka efter en bra bilparkering. Hamnade först i kön som sagt och kunde rusa efter leksakerna, hi hi. Jag var ute efter lite leksaker som barnen kan ha ute i trädgården. Hittade några bra uteleksaker, bla en traktor med släp och en cykel till Erik för fyndpriser! Sedan köpte jag lite kläder åt barnen förstås. När jag skulle hem så var det världens kö runt hela lokalen. Det var jättemycket folk överallt, varmt, så jag var nästan svimfärdig då jag skulle hemåt. Jag är nöjd med mina fynd. Gillar klädbytardagar!!!! :-)

På eftermiddagen åkte jag och min familj till busborgen i Västerås. Där så skulle vi träffa Ajlin med familj. Erik och Keylan busade runt i tre timmar och vi var kvar till de stängde. Nu har jag ont i svanken efter allt klättrande. Lovisa gillade bollhavet! Hon ville verkligen sitta bland alla bollar i flera timmar. Kul att hon gillade sitt första besök på busborgen!

Här har vi ett kort på barnen i bollhavet! Helena: Här kan du se hur det ser ut lite på busborgen. Man ser inte så mycket, men ändå :-)



Här har vi ett kort på Lovisa, trött efter ett besök på busborgen.... :-)



Lördagen den 18 september var det fårets dag här i Hallstahammar, vi var dit förstås och tittade på de djur som de har där på minizoo vid Åsby + fåren. Kul! Helena och John följde också med oss! Jättetrevligt!

Här har vi ett kort på Lovisa, Erik och John:



Under veckan som har varit har Lovisa velat ställa sig hela tiden. Nu går det undan! Kanske börjar hon gå snart?!?! Erik var 13 månader när han tog sina första steg. Lovisa blir 11 månader snart!!!!!! Snart har vi en 1-åring i huset! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar