måndag 12 juli 2010

Fagersta

Idag har jag jobbat förmiddag. Mikael är hemma med barnen. Jag hoppas att det går bra för honom att ta hand om barnen, men det gör det alldeles säkert! Idag efter jobbet så var jag in till bibioteket en sväng och lånade en hög med böcker! Jag tycker verkligen om biblioteket i Fagersta. Det är så mysigt där!

På kvällen var jag och pappa ut på en kvällspromenad i skogen. Trevligt! Nu ska jag bara slappa och sedan blir det att gå till snarklådan, för det är jobbdags imorgon igen!

Jag var så trött idag på jobbet, så jag undrade hur det ska gå sedan när man börjar att jobba och ha småbarn hemma? Hur ska det gå ihop? Funkar det? Allt går nog bara man vill sägs det ju! Man lär nog vara ständigt trött!!!

God natt på er!

Jag och isbjörnen nedan ska nog bilda klubb. Så här trött är jag just nu!




Bilden är hämtad från: http://data.bloggplatsen.se/bild/filnamn-e718107613c1a60e2e2aadfac7c038ed47bd3512d0a8b.jpg/version-0c965a9394ed3803351cc747fe623a36/

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Ja, haha man är väldigt trött när man jobbar och har småbarn. Jag tycker jag ständigt är trött. Och när man är ledig så ska ju sonen till skolan så då lär man upp i tid. Skönt nu med sommarlov då vi sover till 9-9.30. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det kan jag tro att man är, ständigt trött alltså.... förr i tiden då kunde man minsann sova hur länge och ofta man ville, eller hur :-)

    Skönt med sovmorgnar och skönt nu också när barnen börjar bli lite äldre?

    Ha en trevlig semester!!!!!

    Kram.

    SvaraRadera