måndag 19 juli 2010

Eskilstuna

Idag har jag och Lovisa varit till Helena, John och Basil i Eskilstuna (staden med massor med rondeller!!!!) Det var jättetrevligt att träffa Helena med familj igen. Tack för idag vännen!!! Vi tog bla en promenad i det fina vädret, till Tuna Park. Jag hade aldrig varit där, så det var kul att gå dit och kolla där. Jag som älskar att shoppa upptäckte ett nytt "shoppingparadis"! Det blir absolut flera gånger till Tuna Park! Vi var även ut till Sundbyholms slott och hade lite picknick. Jag har aldrig varit där heller, så det var kul att åka dit och kolla. Bilder från dagen kommer senare!

När jag kom hem så hade jag fått hem min väska som jag hade beställt från Ebay. Jag blev lite missnöjd över axelremmen, men det blir nog bra ändå. Bild på denna väska kommer också snart!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar