lördag 3 april 2010

Glad Påsk!

Glad Påsk på er allihopa!



Imorgon skulle vi ha åkt till Avesta för att fira Ulrika som har fyllt 30 år. Men jag, Elin och Lovisa var iväg till Avesta förra lördagen och firade Ulrika. Ett jättestort grattis till dig, Ullis som har blivit 30 år! Hipp hipp hurra! Elin kom förra fredagen och stannade hela helgen hos oss. Det var jättetrevligt! När hon hade åkt hem sedan kom Sofia, Sanna och Jonas på besök. Det var kul att äntligen få träffa lilla Sanna!

I veckan som varit har jag bla varit ute och gått i det underbara vädret som vi har fått. Äntligen vår! Jag har sålt min gamla syskonvagn och har köpt en ny syskonvagn. Det blev en Babytravel-syskonvagn från Babyproffsen. Den är riktigt bra. Är så nöjd med den. Är verkligen jätteskönt med en vagn med svängbara hjul. Nu kan jag äntligen gå med den Skantzen runt! Hurra!

Idag ska vi iväg till svärföräldrarna och äta påsklunch, så jag ska snart göra mig i ordning. Imorgon blir det en tur till Fagersta för att äta påsklunch :-) sedan ska jag ner till cykelaffären där och titta efter en ny cykel till mig. Tjoho! Nu är det verkligen cykelväder! Ikväll ska jag fixa i ordning min gamla cykel, för jag ska sälja den....

Hoppas att ni alla får en jättefin påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar