söndag 4 april 2010

Fagersta idag!

Idag åkte vi till Fagersta för att hälsa på mina föräldrar samt äta påsklunch. Vi kom redan på förmiddagen för att åka ner till cykelaffären som de har i Fagersta. Jag skulle äntligen välja ut en cykel för mitt presentkort som jag vann. Efter mycket velande så bestämde jag mig för en cykel. Skönt! Nu är det fixat i alla fall :-) efter att vi var klara med det så åkte vi upp till mina föräldrar, där så väntade vi på Johan, Petra och barnen för att sedan äta påsklunch när alla hade kommit. Gott var det med lite mat i magen och mätt blev man! Jag kan tillägga att jag rullade hem ;-)

Efter maten så var vi ut och skulle kolla in pappas nya vrålåk! :-)

Erik ringer på hemma hos mina föräldrar :-)

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade hit via Sandras blogg, "Helt vanlig morsa". Jag har oxå trillingar, 2 pojkar och en flicka. Om du har lust så skulle jag gärna vilja höra lite om hur du tyckte det var att växa upp som trilling. Fin blogg! =) Mvh Johanna www.bumsis.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för titten! Vad kul att du har trillingar!!! Jag ska kika in på din sida :-)

    SvaraRadera