söndag 21 mars 2010

Fagerstabesök & musikgudstjänst

Hej hopp!

Tänkte skriva några rader innan jag ska gå och sova. Idag var vi till Fagersta och hämtade lillprinsen. Erik hade haft det superbra hos mormor och morfar, som alltid! Han stormtrivs i Fagersta och hos mormor och morfar. Skönt det! När vi väl kom hem så visade jag de nya leksakerna som jag fyndade igår på klädbytardagen och han blev sååå glad över alla nya bilar! :-)

På kvällen åkte jag och Mikael in till Västerås för att gå på musikgudstjänst (vigsel) Kul! Det bjöds på sång, musik och bröllopstårta (mums!). Nu är det klart vilken präst vi får när vi ska gifta oss och det blir samma präst som döpte Lovisa. Tjoho! Vad bra! Ja, nu är det väl dags att räkna ned. Snart är det dags för den stora dagen (förhoppningsvis) :-) det ska verkligen bli jättekul & spännande. Vi har en hel del att göra inför bröllopet. Beställa tårta ska vi göra och jag ska köpa en till vigselring. Skönt ändå att det blir ett mindre bröllop i år, för jag orkar inte med ett så stort bröllop som vi hade tänkt ha förra året.

Ha det bra!!

2 kommentarer:

  1. Va roligt att ni ska gifta Er.. Lycka till. Vilket datum ska ni gifta Er.?????

    kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vi ska gifta oss den 28 augusti i år!

    SvaraRadera