fredag 15 oktober 2010

Helg igen!

.... det är superhärligt med helg för att då är mannen min hemma! Tjoho!

I kväll har jag sysselsatt mig med att städa i källaren, roligt fredagsnöje! Har hur mycket barnkläder som helst, så jag lär inte köpa något mer nu efter mitt fynd på tradera. Var och hämtade ut världens megastora paket som jag hade vunnit från tradera. Det var hur stort som helst. Hade inte alls förväntat mig att det skulle vara så stort. Det visade sig att tjejen som sålde kläderna hade lagt in en massa kläder som jag inte visste om. Bra för mig! Är verkligen supernöjd med kläderna då alla barnkläder var från villervalla, pop, me and i och molo - mina favoritklädesmärken!! Nåväl, när jag skulle hämta ut paketet så hade jag barnen med mig. Lovisa satt i vagnen och Erik gick med sin lilla kundvagn bredvid mig. När jag fick se att det var ett sånt stort paket så fick jag omorganisera lite. Lovisa fick jag bära och sätta det stora XXL-paketet i vagnen. Det måste ha sett lite lusigt ut, men att bära det där stora paketet var inte ett alternativ. Det gick bra i alla fall!

Gällande framstegen för Lovisa så har hon inte börjat gå själv än, men idag så höll jag i hennes händer och hon tog några stapplande steg själv. Tänk vad stor hon har blivit, min lilla prinsessa! För ett par dagar sedan så klättrade hon upp för trappen också, helt själv. Nu måste jag vara noggrann med grinden, så att hon inte börjar att klättra själv utan att jag är med!

Erik blir bara bättre och bättre på att prata. Det är så roligt! Han suger åt sig som en svamp när det gäller att lära sig nya saker och ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar